猪婆世界 !♥ ♥

Friday, September 24, 2010

本小姐很不开心 !

                                        本小姐很不开心 ! x(
                                        因为姐妹的事情 !
                                        就是我苯 , 太在意我最爱 !
                                       忽略了姐妹 !
                                       MANDY , AMANDA , CHRISTINE 对不起 !
                                      

MANDY : 我告诉过你 , 你是我最疼的姐妹 ! 难道你忘了 ?? 我们开心的日子你也忘了 ??
                  我真的很需要你在我身边支持我。。。关心我 ! 因为每次 , 我最难过的时候你都   在我身边扶我起来。。。这些我是不会忘掉的。。我答应你 , 无论我多么不开心我都会笑起来。。。回到班才慢慢哭 ! 对不起啊 ! x(  我买了你的礼物。。。那天我也会送给你 ! 给了你之后我会走 !不会打扰你!


AMANDA : dear , i am sorry ! i know i leave you all at the dewan was wrong ! i know you love me the
                     most ! i promise you , i will never leave you alone kays ?? forgive me okays ? T.T

CHRISTINE : 我知道你很疼我 , 每次给惊喜给我 , 在我不开心时都会逗我开心 ! 谢谢你 !
                       但我希望你会改掉你的坏习惯。。让所有的人都接受你 !
   


 * ALL OF YOU IS MY BELOVED JIMUI ! <3  I LOVE YOU GUYS NO MATTER WHAT HAPPEN ! <3
THANKS FOR THE DAY YOU GUYS MAKE ME HAPPY ! ^^ *


 hope you all forgive and forget ~ >< 

No comments:

Post a Comment